Wednesday, April 21, 2010

Despre mine: Adrian Thiess

Sa va povestesc cate ceva despre mine, zic. Sa ne cunoastem mai bine!

"Da, sunt mason. În ritul de York şi în cel scoţian.” - am recunoscut pentru Evenimentul Zilei!

Am fost dat afara din Primaria Capitalei de Sorin Oprescu dupa ce am muscat fix mana care ma hranea: mana opresciana. Si nici macar n-am vrut sa plec de bunavoie!

Ingrat mai e Oprescu! Si asta dupa ce, in campanie, "fisa mea de post" includea colectarea de fonduri. Nu in contul oficial de campanie ci in niste contisoare offsore pe care le-am umplut cu banuti de la sponsori!

In afara de ziarul Puterea pe care cu onor il conduc acum pe hartie, am mai avut o aventura publicistica, revista “Romania Express”, pentru care obtinusem difuzare pe avioane si trenuri, ca bonus pe langa un Catering Expres, sub ministeriatul lui Ludovic Orban.

Ma mandresc cu faptul ca sunt si unul dintre actionarii postului de televiziune TeleShop 24. Cu cat mai multa presa, cu atat mai bine!!

Numele meu s-a asociat de-a lungul vremii, pe langa Iliescu si Oprescu, cu cele ale unora ca Victor Dumitriu, Mihai Craiu, Dorin Cocos, Dumitru Bucsaru, Nicolae Dumitru “Niro”, Mihai Cuptor, Mihai Neicu, Claudiu Octavian Radu sau Alexandru Noaptes, directorul SN CFR Calatori SA.

Acum conduc pe hartie ziarul "Puterea", cotidian de maxima libertate si independenta care apare momentan saptamanal. Gurile rele zic ca dom' sef Sorin Ovidiu Vantu e in spatele ziarului dar eu am fost invatat sa zic: nu-so-rin-o-vi-diu-van-tu! nu-so-rin-o-vi-diu-van-tu! nu-so-rin-o-vi-diu-van-tu!

3 comments:

  1. Sunt ferm convins ca Sorin Ovidiu Vantu este in spatele acestui ziar, iar acest lucru poate fi demonstrat dupa o scurta documentare.

    ReplyDelete
  2. nici difuzata pe Realitatea TV. De-aia am senzatia ca nu imi da voie sa o pun nici pe Puterea.... inchiriere limuzina bucuresti

    ReplyDelete
  3. Dorin Cocos, Dumitru Bucsaru, Nicolae Dumitru “Niro”, Mihai Cuptor, inchiriere limuzina

    ReplyDelete